Zakończył się, trwający 5 miesięcy, program incentive dla Agrosimex. Nadszedł czas na przyznanie nagród głównych –Incentive Travel.
Program motywacyjny został stworzony i poprowadzony przez ICP Group. Uczestnikami projektu byli dystrybutorzy kontraktowi Agrosimex. Zostali podzieleni na grupy według wielkości średnich obrotów - tak by każdy miał szansę na wygraną- 5 atrakcyjnych wyjazdów: Birma, Nepal, Wietnam, Gruzja oraz Lanzarote.
Programy wyjazdów były ujawniane stopniowo, tak by systematycznie zachęcać do współzawodnictwa o nagrody. Podstawą komunikacji z uczestnikami programu była platforma internetowa specjalnie stworzona do projektu.
28 września zrealizowany został pierwszy wyjazd motywacyjny do Gruzji. W opinii wielu podróżników to naród, który jest jednym z najserdeczniejszych i najgościnniejszych na świecie.
Podczas wyprawy uczestnicy poznali historię i obyczaje mieszkańców odwiedzając takie miasta jak m.in Tibilisi czy rozsławione piosenką Alibabek Batumi. Podziwiali piękno i naturalną dzikość tamtejszych terenów, średniowieczne twierdze i kościoły oraz malownicze wioski. Odbyły także atrakcje sprawnościowe takie jak: zdobycie szczytów małego i dużego Kaukazu samochodami terenowymi oraz rafting po rzece Aragvi.
Podczas całego pobytu nie zabrakło doświadczeń związanych z gruzińskimi pasjami, do których należą przede wszystkim wino, biesiada i śpiew. Uczestnicy degustowali wina w Kakhetii ojczyźnie tamtejszych winorośli. A kosztowanie narodowych potraw przy lokalnej muzyce odbędzie się zarówno w miastach, na plaży jak i w wysokogórskich wioskach.
Guamaradżos!
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/incentive-travel-dla-agrosimex